sobota, 10 września 2016

Liebster Blog Award - kilka słów o mnie - nominacja od Candice


Cześć Wam! 

Kolejny osobisty post. Tym razem w postaci odpowiedzi w blogerskiej zabawie Liebster Blog Award, w której już kiedyś z Shirley brałyśmy udział. Ogromnie dziękuję kochanej Candice za nominację. 



Pora na odpowedzi, starałam się zwięźle i konkretnie :D 

1. Co Cię uszczęśliwia?
W każdym przedmiocie można zobaczyć coś, co nas ucieszy. W każdym człowieku można dostrzec coś co nas rozbawi, w każdej sytuacji można znaleźć dobre strony i każdą ironię można potraktować jako żart. Uszczęsliwia mnie wszystko to, co mam wokół siebie, bo czasem lepiej się śmiać niż płakać. ;)

2. Do czego w życiu dążysz?

Do spełnienia. Ale nie takiego na 3/4, że coś tam zawsze do osiągnięcia zostanie lub przerodzi się w marzenie nie do spełnienia. Dążę do tego, żeby wyciągnąć z życia wszystko co mogę, w miarę możliwości. Chciałabym znaleźć pracę, w której się odnajdę, i z której będą zadowoleni moi przełożeni. Chyba, że sama sobie panią zostanę ;) Chciałabym założyć rodzinę, ale dopiero wtedy, kiedy będzie mnie na nią stać. Ale oprócz takich "górnolotnych" celów, mam mniejsze marzenia np. o własnej pracowni i szklarni na podwórku, o niebieskich okiennicach w przyszłym domu..

3. Lubisz wyznaczać sobie nowe cele, czy raczej nie stawiasz sobie wymagań?

No jasne, cały czas sobie je wyznaczam. Ale to czy je osiągam to inna bajka.

4. Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?

Urodziłam się w lipcu, dlatego lato jest mi chyba najbliższe. Chociaż często łapię się na tym, że nie mogę doczekać się jesieni, zimy, wiosny. Matka Ziemia chyba dobrze zaplanowała cztery pory roku i kolejność w jakich po sobie następują. Nie dość, że w każdej można znaleźć coś pięknego, to jeszcze każda się w którymś momencie nudzi tak, ze następna przychodzi niemal bezboleśnie. Chyba, że żyjemy w Winterfell. Tam na wieść o nadchodzącej zimie nikt nie tryska optymizmem.

5. Jak spędzasz wolny czas?

A jak go nie spędzam? Po prostu robię to na co mam aktualnie ochotę.

6. Jaka jest Twoja ulubiona książka, którą zdecydowanie możesz polecić?

Nie mam ulubionej. Póki co, jedną z lepszych, którą przeczytałam jest Bezcenny - Zygmunta Miłoszewskiego. Trafia idealnie w moje czytelnicze upodobania. Trochę historii, trochę kryminału, trochę obyczajowości i Portret Młodzieńca...

7. Jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem?

Ci, którzy mnie znają podporządkują mnie do obu grup. Ja siebie też. To jak reaguję, zależy przede wszystkim od sytuacji w jakiej się znajduję.

8. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?

Jestem niestety mało muzykalna i niewiele słucham. Są etapy kiedy nie słucham wcale, albo przeciwnie i aż się sama sobie wtedy dziwię. Jeśli chodzi o konkrety przeszłam w swoim "muzycznym" życiu drogę od solidnego rocka, zalatującego miejscami o cięższe gatunki, przez reggae i polskie stare hity. Dziś najchętniej słucham Zaz - poprawia mi humor: zawsze.

9. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?

Miłość i sprawianie radości innym :) 

10. Jaki kraj chciałabyś odwiedzić?

Kiedyś to były Indie, a dziś - każdy skandynawski kraj - koniecznie do odhaczenia!
..chociaż moim cichym i chyba mało realnym marzeniem są Stany Zjednoczone. 

11. Co spowodowało, że postanowiłaś zacząć blogować?

Tutaj posłużę się odpowiedzią, której już kiedyś udzieliłam w LBA "Z zamiarem założenia bloga nosiłam się długi czas. Powstrzymywało mnie, to że moje włosy nie są idealne „jak je tu pokazać w Internecie?!” Jednak z czasem stwierdziłam, że właśnie o to chodzi, żeby dzielić się efektami. Żeby blog nie był tylko od ładnych zdjęć i włosowych zachwytów. Poza tym, byłby dla mnie motywacją do ciągłej walki o zdrowsze włosy. Dodatkowo, chyba warto wspomnieć, że męczyłam moimi teoriami znajomych i rodzinę. W końcu, któregoś dnia spotkałam się z Shirley i tak narodziła się idea bloga. Jeszcze tego samego dnia powstał wstępny zarys. Kuchenna idea pasowała do nas obu.


Nie będę nominować nikogo, jednak jeśli trafiliście na ten wpis, byłabym wdzięczna za zostawienie w komentarzu dwóch faktów lub anegdotek lub o sobie. Zawsze warto dowiedzieć się o sobie czegoś więcej! :) 

Pozdrawiam Was serdecznie,
korzystajcie z tego wrześniowego upalnego dnia! :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteśmy wdzięczne za każdy ślad pozostawiony #wkuchni. Chętnie czytamy komentarze i cieszymy się z każdej nawiązanej rozmowy. Dołączajcie, dyskutujcie, dzielcie się własnymi spostrzeżeniami, a my na pewno zawitamy ze swoimi do Was! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...