czwartek, 12 listopada 2015

Zabawa w Liebster Blog Award, odpowiedzi i nominacje.

Hej, hej!

Dzisiaj przychodzę z uprzedzanym postem, który włosowy nie będzie;) A chodzi o zabawę w Liebster Blog Award, do której nominowała mnie Ev, znana z bloga Kochaj i Twórz.
Dziękuję za wciągnięcie w wir pytań;) I od razu przechodzę do odpowiedzi.

1. Gdybyś mogła cokolwiek zmienić w swoim życiu - co by to było?

To pytanie jakby z góry zakłada, że musi chodzić o zmiany na które wpływu nie mamy. Więc idąc w tę stronę odpowiem, że chciałabym częściej trafiać na odpowiednich ludzi i w odpowiednie miejsca.
Chyba jestem dostatecznie zadowolona ze swojego życia, bo nie wiem jak dalej odpowiedzieć na to pytanie:) Jasne, chciałabym wiele rzeczy np. zacząć ćwiczyć jogę, studiować religioznawstwo czy nauczyć się po prostu robić ładny makijaż, ale to wszystko jest przecież do zrealizowania przy odrobinie mojego własnego wysiłku.

2. Jaką cechę najbardziej cenisz w ludziach?

Szczerość i naturalność. Lubię ludzi, którzy są prawdziwi w tym co mówią i robią. I nie chodzi o to, żeby mówić na głos co nam tylko przyjdzie do głowy. Ważne, żeby nie udawać i powiedzieć czasem coś nieoczywistego czy dziwnego, jeśli akurat tak czujemy:) Ważne, żeby być sobą:)

3. Jakimi wytycznymi kierujesz się kupując buty(np. wygoda, cena, design, trendy...)

Patrząc na wszystkie moje buty muszę przyznać, że są przede wszystkim wygodne i kupione w cenie dostosowanej do zasobności mojego portfela. Trendami raczej nie zawracam sobie głowy. A i jeszcze jedno, zawsze zwracam uwagę na kolor. I nie musi pasować do mojej garderoby, ważne żeby pasował do mnie ;)

4. Poleć książkę, która w wyraźny sposób wpłynęła na Twoje życie - jeśli takiej nie ma to inną( z uzasadnieniem polecenia).

Mam trzy ukochane książki i nie wiedziałam, którą wybrać. Decyduję się ostatecznie na Mistrza i Małgorzatę Michaiła Bułhakowa. Po przeczytaniu tej książki nie zapragnęłam być wiedźmą, nie urządziłam imprezy w stylu balu u szatana i nie zaczęłam obsesyjnie szukać kotów jeżdżących tramwajem;) Ale historia Mistrza i Małgorzaty na pewno mnie poruszyła, do tego stopnia że książkę przeczytałam już 3 razy. Ostatnio udało mi się nawet nabyć własny egzemplarz ( po taniości;)) i przymierzam się do kolejnego czytania jak znajdę trochę czasu. Podsumowując, książka pozwala spojrzeć na świat trochę inaczej i (taki banał) przywraca wiarę w tych dobrych i uczciwych, którzy ostatecznie będą szczęśliwi. Jeśli nie czytaliście, bardzo Was zachęcam:)

5. Jaki jest Twój wymarzony partner (3-5 najbardziej preferowane cechy).

 Co najważniejsze to: zabawny (ale jako że mam trochę specyficzne poczucie humoru to ciężki warunek do spełnienia;)) i inteligentny. Najlepiej żeby był też trochę nierozgarnięty ( jak ja:D), we dwójkę będzie raźniej się gdzieś gubić. A jeśli chodzi o wygląd, musi mnie czymś po prostu zainteresować. Podobają mi się faceci z długimi włosami i o niebieskich oczach, ale nie jest to jakąś regułą. Przystojniak bez charakteru jest po prostu nudny. Więcej wymagań nie mam, za wszystkie bardzo (nie)żałuję i na przyszłość postaram się być bardziej wyrozumiała;)

6. Jaki film ostatnio widziałaś? Czy przypadł Ci do gustu? 

Niemiecki film Blaszany bębenek obejrzany w ramach Tygodnia Kultury Niemieckiej. Hmm... dla osoby, która nienawidzi dzieci oglądanie przez ponad dwie godziny nieznośnego chłopca z bębenkiem było wyzwaniem. Bo chłopiec ten postanowił nie rosnąć... Film jest ciekawy i cieszę się, że go zobaczyłam. Dla zainteresowanych klik.

7. Gdybyś miała porównać się do zwierzątka to kim byś była? 

Pewnie jakimś rajskim ptakiem, bo cenię sobie wolność. Najlepiej takim, który czasami lata swoimi drogami. To pierwsza odpowiedź, która przyszła mi do głowy:)

8. Którą bajkę z dzieciństwa najcieplej wspominasz? 

Po krótkim zastanowieniu, mam! Kucyki Pony,oczywiście starą wersję. Łaa, muszę zapytać mamy czy w domu nadal jest ta kaseta;) Obejrzałam te same odcinki nieskończoną ilość razy, po Kucykach była jeszcze jakaś bajka, którą lubiłam... Muszę znaleźć tę kasetę! :D

9. Czy wciągasz się w seriale( jeśli tak to jakie)? 

Taaak, i to bardzo:D Chociaż muszę przyznać, że po obejrzeniu kilku sezonów zdarza mi się "porzucić" jakiś serial i dopiero po jakimś czasie nadrobić zaległości, na tym etapie jestem np. z Dawno, dawno temu. Gustu określonego nie mam, lubię seriale kryminalne typu Kości, ale czasami oglądam też Gotowe na wszystko. Doceniam genialny humor w Przyjaciołach i Jak poznałem waszą matkę. I oczywiście namiętnie oglądam Housa.

10. Co jest według Ciebie największą zaletą płynącą z tego, że żyjesz? 

Możliwość doświadczania nieznanego. Każdego dnia mam tę wspaniałą możliwość, żeby coś zmienić, zrobić inaczej , nawet jeśli to tylko dodanie do owsianki po raz pierwszy np. arbuza( blee) zamiast jabłka czy dotarcie gdzieś inną uliczką niż zazwyczaj;) Jestem z tych osób, które kolekcjonują doświadczenia. Warto codziennie, zaraz po otworzeniu oczu, uświadamiać sobie, że dzisiaj możemy doświadczyć czegoś nowego! Humor od razu się poprawia:)

11. Co oceniasz jak naj(zaje)fajniejsze doświadczenie życiowe, które najchętniej byś powtórzyła? 

Woodstock, zdecydowanie! I powtórzę to jeszcze nie raz. To po prostu kilka dni, mnóstwo pozytywnych ludzi i wspaniałych chwil, za którymi tęskni się później cały rok. Jakoś tak na Woodstocku odzyskuje się wiarę we wszystko, bo otaczają Cię (nie)normalni ludzie:D Podczas Woodstocku czuję, że nareszcie jestem we właściwym miejscu. Co tu będę pisać, sami się przekonajcie. Polecam! :)

Nareszcie udało mi się odpowiedzieć na wszystkie, niełatwe zresztą pytania, a post miałam zaczęty już od dawna. 10 była najtrudniejsza.

wiedzcie, że Was obserwuję :D


Zastanawiałam się czy nominować kolejne dziewczyny do odpowiedzi, ale ponieważ to ma być zabawa to kilka z Was wciągnę:) Najpierw pytania:

1. Jesteś perfekcjonistką czy raczej wszędzie rozrzucasz swoje rzeczy?
2. Do jakiej chwili dzieciństwa wróciłabyś najchętniej?
3. Ulubiony cytat, powiedzenie lub po prostu słowo(polskie lub w języku obcym).
4. Gdzie najbardziej chciałabyś zamieszkać( państwo lub jakieś miejsce w Polsce).
5. Ulubiony film( lub kilka, jeśli wolisz:)).
6. Czy w ostatnim czasie udało Ci się zrobić coś z czego jesteś szczególnie dumna(np. ugotować pyszny obiad;))?
7. Jesteś kawo- czy herbatomaniaczką:)?
8. Czy lubisz dzieci?
9 i 10. Podaj 2 dowolne fakty o sobie:)

Pytania wymyślone przed chwilą, pewnie gdybym miała więcej czasu byłyby inne;)
Nominuję dziewczyny, których blogi czytam i które ( wiem, bo czasami zostawiają ślad w postaci komentarza;)) nasz blog też podczytują:)

Eulallia e-blondynka
 BeautyGuardian
 Kłaczek
 Anszpi- Droga do perfekcyjnych włosów
 ForPleasure
 tyśka bloguje
 blondelook74
 Marta Wójcik

Bardzo mnie ucieszy, jeśli choć jedna z Was znajdzie chwilkę i odpowie. Powtórzę to co napisała Ev, jeśli ktoś spoza listy chce dołączyć to zabawy, proszę o zostawienie komentarza:) Będzie mi miło poznać Was chociaż trochę, od tej mniej włosowej strony. 

Trzymajcie się cieplutko,

Shirley
















18 komentarzy:

  1. Wstyd się przyznać ale nie czytalam "Mistrz i Małgorzata " muszę sięgnąć po tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! :D Na pewno znajdziesz w tej książce coś takiego tylko dla siebie. Mam nadzieję, że podzielisz się opinią po przeczytaniu:)
      Odwiedzam wszystkich komentujących więc już wędruję na Twojego bloga:)

      Usuń
    2. Ja czytałam dwa razy i jest to też jedna z książek, które zrobiły na mnie duże wrażenie. Historia wciąga tak, że za pierwszym razem po nocach nie spałam, pożerając kolejne strony.

      Usuń
    3. Za to moje pierwsze podejście do tej książki było nieudane, przeczytałam bez większych emocji w ramach lektury na polski w liceum. Dopiero po omówieniu wydała mi się ciekawa i sięgnęłam po nią po raz drugi.
      Fajnie,że też czytałaś :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W takim razie bardzo mi miło, że do mnie trafiłaś;)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację i na pewno odpowiem na pytania w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, super! :D Jestem bardzo ciekawa Twoich odpowiedzi:)

      Usuń
  4. dzięki :) na pewno się za to zabiorę w weekend :)
    fajnie przeczytać o Tobie coś nie-włosowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie, bardzo mnie to cieszy:) też chętnie przeczytam o Tobie coś nie-włosowego:)

      Usuń
    2. udało mi się! i to szybciej niż w miesiąc ;)

      Usuń
  5. Bardzo mi miło, że zechciałaś odpowiedzieć, dziękuję, Rajski Ptaku:) Bardzo ciekawe odpowiedzi:)
    Ten Blaszany Bębenek muszę wreszcie zobaczyć, jednak najpierw, swoim zwyczajem, sięgnęłabym po książkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:D Przyjemność po mojej stronie, chociaż nie powiem, pytania zmuszają do zastanowienia się nad sobą. Ja mam zwykle na odwrót, jeśli spodoba mi się film to dopiero wtedy szukam książki ;) Na szczęście " Mistrza i Małgorzaty" tak nie zbeszcześciłam ;))

      Usuń
  6. Dziękuję bardzo za nominację. Jutro odpowiem na pytania. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy:) z przyjemnością przeczytam coś o Tobie:)

      Usuń
    2. Dałam radę i odpowiedziałam na wszystkie pytania. Miłej niedzieli:)

      Usuń
  7. Mistrz i Małgorzata? Dostałam na urodziny swój egzemplarz:) Ze też muszę dowiadywać takich rzeczy z bloga..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa, że dałam pewnej osobie na urodziny właśnie "Mistrza i Małgorzatę"...;) A blog jest bardzo dobrym źródłem informacji o jego autorkach, chociaż rozmowy nie zastąpi:)

      Usuń

Jesteśmy wdzięczne za każdy ślad pozostawiony #wkuchni. Chętnie czytamy komentarze i cieszymy się z każdej nawiązanej rozmowy. Dołączajcie, dyskutujcie, dzielcie się własnymi spostrzeżeniami, a my na pewno zawitamy ze swoimi do Was! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...